Co możemy naprawiać za pomocą asfaltu kładzionego na zimno?

Kładziony na zimno jest specjalnie przygotowaną masą bitumiczną, która przed zastosowaniem nie musi być podgrzewana. Aby załatać dziurę w jezdni albo uzupełnić ubytek, nie są konieczne specjalistyczne urządzenia.
Ulice, parkingi i podjazdy oraz wszelkie bitumiczne nawierzchnie lub nawierzchnie wykonane z betonu, ulegają różnego typu uszkodzeniu.

pieniądze w walucie euro

Autor: Butz.2013
Źródło: http://www.flickr.com

asfalt

Autor: Zehnder
Źródło: Zehnder
Zwłaszcza jest to zauważalne po okresie zimowym. Takie defekty oraz luki w chodniku albo w nawierzchni są groźne zarówno dla aut jak i dla człowieka. Leczenie osoby ludzkiej albo koszty regeneracji pojazdu mogą być naprawdę bardzo olbrzymie. Z takiego powodu działać należy prędko oraz trzeba usuwać niebezpieczeństwa. Asfalt na zimno w workach jest użytecznym i efektywnym rozwiązaniem. Przy pomocy tego asfaltu wszelkie ubytki oraz dziury na drodze publicznej lub na nieruchomości, mogą być bardzo szybko zlikwidowane. Wyniki renowacji za pośrednictwem asfaltu na zimno są solidne i wytrzymałe.

Napisaliśmy dla Ciebie bardzo ciekawe posty. Trzeba wejść w adres tej witryny (https://www.geobear.pl/). Jeśli będziesz miał pewne zagwozdki, to z radością na nie odpiszemy.

Mieszanka asfaltowa, która używana jest na zimno, jest pakowana w 25 kg praktyczne worki. Dzięki temu w zależności od głębokości ubytku i jego powierzchni, dozować można masę asfaltową w dobranej odpowiednio ilości.

Innymi zaletami do używania masy asfaltowej, która kładziona jest na zimno jest niezwłoczna i prosta naprawa. Mocną stroną masy asfaltowej, która kładziona jest na zimno jest także wyższa przyczepność tej masy do nawierzchni betonowej i bitumicznej. Masę asfaltową można wykorzystywać w szerokim zakresie temperatur przez calutki rok. Asfalt na zimno w workach może wykorzystywany być do odbudowy oraz napraw ubytków w nawierzchni, ulic, w szosach prywatnych i miejskich. Może być również stosowany w naprawach podjazdów miejsc parkingowych, dróżek osiedlowych, skwerów czy bulwarów.

Ta mieszanka sprawdzi się doskonale przy konserwacji tramwajowych i kolejowych przejazdów. Doskonała także będzie do usuwania pozostałości przekopów i do reperowania nawierzchni w pobliżu ściekowych kratek i studzienek kanalizacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*